Vaš dobar susjed za INTERNET, TV I TELEFON u Samoboru

PITANJA I ODGOVORI

Mogu li uzeti samo uslugu interneta, bez telefona?
Možete. Internet je osnovna usluga koju pružamo, a uz istu je moguće uzeti dodatno televiziju i/ili telefoniju. Ugovorna obaveza veže se samo uz uslugu interneta, a dodatne je usluge moguće aktivirati i raskinuti bez ikakve naknade ili penala.
Mogu li uzeti samo uslugu televizije?
Ne. Internet je osnovna usluga koju pružamo, a uz istu je moguće uzeti dodatno televiziju i/ili telefoniju.
Mogu li se vaše usluge koristiti u svim gradovima Hrvatske?
Ne, naša tvrtka trenutno posluje samo u Samoboru i okolici, a dostupnost usluga možete provjeriti na našoj web stanici ili nam se javiti na broj: 0800 42 42 ili putem maila na: info@4tel.hr.
Mogu li zadržati postojeći telefonski broj?
Moguće je zadržati postojeći telefonski broj i isti prebaciti u 4tel mrežu.
Moram li sam raskinuti uslugu s prethodnim operaterom ako prelazim na 4Tel?
Ako radite prijenos broja s drugog operatera na nas, mi ćemo za Vas raskinuti ugovor s operaterom čiju uslugu trenutno koristite. Ako aktivirate samo uslugu interneta, televizije i telefonije(a uzimate novi broj), u tom slučaju sami trebate raskinuti uslugu s prethodnim operaterom. Sugeriramo uvijek da se raskid ugovora odradi tek kad naša usluga bude već instalirana, kako ne bi došlo do prekida usluge.
Mogu li se prebaciti kod vas, a da zadržim staru infrastrukturu?
Koristimo samo našu vlastitu infrastrukturu.
O kojoj se tehnologiji radi?
Optički pristup internetu omogućuje najstabilniju i najbržu konekciju velikih pristupnih brzina. Bežični pristup internetu omogućuje uslugu korisniku na lokacijama gdje ne postoji optička infrastruktura uz garantiranu kvalitetu.
Kada će usluga biti dostupna u mom kvartu?
Plan uključivanja i okvirne datume možete pogledati na: Plan širenja mreže ili nam se javiti na: prodaja@4tel.hr. Rado ćemo za Vas provjeriti je li proširenje infrastrukture uskoro u planu i što Vam možemo ponuditi.
Može li se koristiti više TV prijamnika?
Moguće je koristiti više TV prijemnika, a za svaki dodatni TV prijemnik potrebno je naručiti dodatni STB prijemnik. Cijene i dostupne opcije možete vidjeti ovdje.
Postoji li mogućnost snimanja programa?
Naša snimalica ima funkciju vremenskog pomaka preko 50 najgledanijih programa iz naše ponude, do 7 dana unatrag.
Gdje se nalazi vaš ured?
Naš ured nalazi se na adresi: Mirka Kleščića 7, 10 430 Samobor:
https://goo.gl/maps/p9FEebDJj4eNwv4Y6

Slobodno nas posjetiti radnim danom od 09:00-16:00, uz prethodnu najavu na broj: 0800 42 42.

#VasDobarSusjed